گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور با استاندار خراسان رضوی| پیگیری وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) روزنامه تایمز اوراسیا از فعالیت ۲۳ گروه بزرگ تروریستی در افغانستان خبرداد درخواست ایتالیا از رژیم صهیونیستی برای پایان عملیات نظامی در رفح رئیسی در مصلی ساری: استفاده از تولید داخل برای ما در اولویت است برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خراسان رضوی | وزیر کشور: خسارات سیلاب مشهد را حل و فصل می‌کنیم + فیلم عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در مشهد: عملیات وعده صادق مفهوم ایران قوی را در معرض دید قرار داد افسران میدان جنگ شناختی با دشمن، اصحاب رسانه و روابط‌عمومی‌ها هستند حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت»
سرخط خبرها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رژیم صهیونیستی منتظر انتقام سخت ما باشد| دنیا به‌زودی شاهد نابودی شما خواهد بود

  • کد خبر: ۱۵۷۱۹۱
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رژیم صهیونیستی منتظر انتقام سخت ما باشد| دنیا به‌زودی شاهد نابودی شما خواهد بود
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر‌های شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی گفت: نیرو‌های مسلح حتما و قطعاً مانند گذشته انتقام خون این دو شهید را از دشمنان اسلام و رژیم اشغالگر به سختی خواهند گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر‌های شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی در میدان امام حسین (ع) تهران، با اشاره به اینکه در این میدان مقدس در محضر شهیدان با خدا و شهید محراب رمضان پیمان می‌بندیم که تا نابودی غده سرطانی و استکبار، لحظه‌ای آرام نخواهیم بود، اعلام کرد: به دشمنان و رژیم اشغالگر قدس می‌گوییم که این شهادت‌ها فرایند سقوط شما را تند خواهد کرد و دنیا به‌زودی شاهد نابودی شما خواهد بود.

وی افزود: شهید روحیه جهادی و انقلابی تولید می‌کند. دیده‌اید که به قول امام خمینی (ره) هرچه جوانان ما را شهید کرده‌اند ملت ما آگاه‌تر به میدان آمدد و راهشان را ادامه دادند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: هر دو خانواده شهید پیام‌شان این است که مقام معظم رهبری نائب امام زمان عجل‌الله و امت بداند ما با قدرت ایستاده‌ایم و فرزندان دیگر را آماده می‌کنیم و فرزندان آن‌ها را بزرگ می‌کنیم تا مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کنند چرا که برای استقرار عدالت و نهضت ظهور آمده‌ایم. ما شهید دادیم و راه شهدا را با قدرت و عزت ادامه خواهیم داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی در ادامه با بیان اینکه با دفاع از آرمان شهدا و با روحیه عاشورایی نخواهیم گذاشت که نائب امام زمان (عج) تنها بماند، گفت: ما حسینی هستیم و خود را فدای دین می‌کنیم. دنیای استکبار بداند که جوانان سنگرنشین انقلاب آماده‌اند که مرگ تدریجی استکبار را سرعت ببخشند و روزی در همین میدان امام حسین (ع)، پیروزی بر جهان کفر را جشن خواهیم گرفت.

بنا بر این گزارش؛ پیکر‌های این دو پاسدار شهید مدافع حرم پس از اجرای مراسم، تا میدان شهدا بر دوش شهروندان روزه‌دار تهرانی بدرقه شدند. تشییع کنندگان پیکر‌های این دو شهید مدافع حرم بیرق‌های سرخ منقش به نام ائمه اطهار (ع) و تصاویری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را با خودشان حمل می‌کردند.

کمیل، حلما و محمد فرزندان این دو شهید مدافع حرم در حالی که مردم از سردار سلامی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، خواستار انتقام سخت بودند بر سر تابوت پیکر‌های پدران‌شان حاضر شدند.

مادر شهید میلاد حیدری در سخنانی گفت: از تمام مردم تشکر می‌کنم و از شما می‌خواهم تا راه‌شان ادامه یابد. مرگ بر آمریکا و اسراییل. میلاد فدای راه حضرت زینب (س) شد. مردم، از شما می‌خواهم که راه شهدا را فراموش نکنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->